6 miesięcy na zbudowanie 25-osobowego, kompletnego zespołu Działu Utrzymania Ruchu (kadra zarządzająca, specjalistyczna i administracyjna) dla SSI Schäfer, do pierwszego tego typu magazynu automatycznego obsługiwanego przez XPO, na rzecz firmy H&M.
Miejsce: Bolesławiec, niewielka miejscowość mieszcząca się w okolicach granicy z Niemcami oraz niedaleko budowanego magazynu firmy Amazon.
Zadanie było odpowiedzialne, bowiem niewywiązanie się w terminie mogłoby spowodować kary umowne nałożone przez Klienta firmie SSI.
Kompletna kampania rekrutacyjna w mediach, online i offline. Po stronie Agencji było doradztwo HR w zakresie projektu oraz przeprowadzenie całego procesu, wraz z rozmowami kwalifikacyjnymi na miejscu. Zadaniem Klienta było zaakceptowanie kandydatów przedstawionych przez Agencję i uczestnictwo w finalnej rozmowie z kandydatem.
Proces zrealizowany w 3 miesiące, dokładnie w połowie czasu wyznaczonego przed współpracą. Średnio pozyskano 20 kandydatów na jedno wolne stanowisko pracy. Fluktuacja w pierwszym roku wyniosła tylko jedną osobę, pomimo że zrealizowaliśmy w tym samym roku rekrutację kolejnych 10 osób. Finalnie projekt zakończony w liczbie 35 osób, z rotacją na poziomie kilku procent w skali pierwszych 3 lat działalności.
Zanim zlecono Agencji projekt rekrutacji Quality Control Managera, Klient starał się zrealizować go samodzielnie wykorzystując wiele metod, jednakże bezskutecznie. Następnie kontaktowano się z innymi firmami rekrutacyjnymi. Usłyszano, że jest to projekt niewykonalny lub nie gwarantowano żadnego efektu. Pomerico od początku rozmów informowało o trudnościach, jednakże przy zwiększonym budżecie zobowiązaliśmy się przedstawić odpowiednich kandydatów. Klient zdecydował się na usługę premium, czyli zainwestowanie większych pieniędzy w kampanię rekrutacyjną. W ciągu 2 miesięcy od rozpoczęcia rekrutacji określony kandydat musiał rozpocząć pracę. Projekt trudny, ponieważ dotyczył określonej znajomości i umiejętności w wąskiej specjalizacji, oraz w bardzo krótkim czasie.
Ściśle określona kampania rekrutacyjna w dobrze zdefiniowanej grupie docelowej. W projekt zaangażowano dział performance marketingu, jak również wykorzystano metody Direct Search. Finalnie, w ciągu 5 tygodni pozyskano kilkunastu kandydatów spełniających kryteria oraz przedstawiono najbardziej dopasowanych kandydatów, dzięki czemu po kolejnych dwóch tygodniach wybrana osoba rozpoczęła pracę.
Finalnie, w ciągu 5 tygodni pozyskano kilkunastu kandydatów spełniających kryteria oraz przedstawiono najbardziej dopasowanych kandydatów, dzięki czemu po kolejnych dwóch tygodniach wybrana osoba rozpoczęła pracę.
Reklamy Klienta osiągają niską konwersję w branży medycznej i kosmetologicznej, są drogie, jak również docierają do ograniczonej liczby osób.
Zoptymalizowano i utworzono nowe kampanie (m.in. zmieniono treść, ustawienia, grafiki), w tym remarketing oraz nowe źródła pozyskiwania ruchu.
Pozyskanie Klientów 6-krotnie tańsze, przy zwiększeniu zaangażowania użytkowników przez korzystniejsze dopasowanie grupy odbiorców.
Przeprowadzenie szkolenia z zakresu rekrutacji i komunikacji dla przedsiębiorców.
3-dniowe szkolenie praktyczne dla określonej grupy.
Ponad 95% osób wskazało, że zwiększenie zasobów wiedzy, a trenera oceniono na 4,5 w 5-stopniowej skali.
Wejście na rynek polski Klienta pod względem marketingowym i operacyjnym.
Doradztwo i usługa w obszarze marketingowym oraz administracyjnym.
Kampania w Polsce ze wskaźnikami przewyższającymi oczekiwania.